TESTIMONI

“Penulis telah membuka ruang untuk memperbaiki dan mengemaskini aktiviti promosi dan pemasaran melalui Facebook. Buku ini membawa kita meneroka pemasaran melangkaui sempadan benua dengan kos yang minimum tetapi amat efektif . ” - Afifth Abd. Rahman, Timbalan Ketua Eksekutif, Akademik dan Pemasaran, Kolej Islam Antarabangsa (www.iic.edu.my)










“Strategi-strategi yang disentuh boleh dijadikan panduan berguna kepada mereka yang sedang terlibat dalam bidang perniagaan. Kepada yang sedang merancang untuk berniaga, buku ini boleh menjadi rujukan awal bagi memastikan pengurusan perniagaan yang baik. ” 
- Dato’ Dr. Nor Hisham Mohd Nor, Penasihat Korporat, Mesra Alam Borneo Sdn Bhd

“Buku ini telah disusun dengan baik supaya pembaca dapat menghayatinya secara keseluruhan. Isi kandungan buku ini akan menjadi pencetus daya keusahawanan serta meningkatkan sifat keyakinan diri para pembaca.
- Shaik Faridhudheen Anverdeen, Pengurus Besar, IIUM Printing Sdn Bhd (www.iiumprinting.com)